A nap IT hírei

Szerző: digibiz

Címkék: Twitter | Google | Mozilla

2010.
10.15.
13:22

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A brit rendőrök twitelése nem maradt válasz nélkül, nem úgy mint a felhasználók többségénél. Egy kutatás szerint csupán a bejegyzések hat százaléka érdemli ki, hogy retweeteljék. A Google és az online reklámpiac is szárnyal, nő a profitjuk. Mindeközben a Mozilla magyar származású igazgatóval erősít be.

Újabb rekordot döntött az online reklámpiac

Rekord mértékben nő a reklámpiac. Az Egyesült Államokban csak 2010 első felében 12 milliárd dollárosra nőtt az internetes hirdetési piac, ami az egy évvel korábbi állapothoz képest 11,3 százalékos növekedés. A teljes tortából viszont a display hirdetések része már csupán 36 százalék, azaz 4,4 milliárd dollár. A szakértők szerint az amerikai online reklámpiac visszatért és erősebb, mint valaha.
Folytatás

A munkájáról twitel a brit rendőrség

Facebookos fenyegetések, rablások, balesetek - mindenféle bejelentés érkezett a brit rendőrséghez, akik mindent ki is twiteltek, hogy az emberek lássák, mennyi a munkájuk. Az akció oka, hogy csökkentetni akarják a rendőrség költségvetését. A megmozdulás nagy sikert aratott.
Folytatás

Magyar származású a Mozilla új igazgatója

Gary Kovacsnak hívják a cég november 8-án hivatalba lépő vezérigazgatóját. A kanadai üzletember az SAP-tól igazolt át a Firefoxot fejlesztő céghez. Magyar gyökereit nem említi bemutatkozójában, de neve árulkodik származásáról. Kovacs a Mozilla blogján közzé tett videós köszöntőjében  angol kiejtéssel, "koveksz"-nek mondja a vezetéknevét, és a kezdetektől lelkes Firefox-felhasználó.
Folytatás

Nem várt növekedés a Google-nél

Elemzői várakozást meghaladó mértékben tudott növekedni az internet egyik legmeghatározóbb szereplője. A Google most zárult negyedéve 23 százalékkal több bevételt és közel 30 százalékos profitnövekedést hozott a tavalyi hasonló időszakhoz képest. Ráadásul további lehetőséget rejt a vállalat tulajdonában lévő YouTube videomegosztó csatorna.
Folytatás

Válasz nélkül tűnnek el a Twitteres posztok

Meglepő eredményt hozott egy vizsgálat. Ezek szerint, bár a Twitter napjaink legnépszerűbb közösségi hálózata, és naponta több millió bejegyzés születik, valójában elég kevés az olyan tweet, ami valóban érdekes vagy éppen reakciót generál. A rengeteg bejegyzésből csak hat százalék annyira érdekes, vagy retweetet eredményezzen, és csak 23%-ra születik válasz.
Folytatás

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nagyító alatt a televíziós weboldalak

A hazai tévés weboldalak piacán a kereskedelmi tévék a tartalomszolgáltatás terén még gyerekcipőben járnak, de a közösségi megoldásokban rejlő lehetőségeket egyre inkább igyekeznek kihasználni. Az MTV.hu mindkét fronton jó példát állít, közösségi szinten a dél-afrikai vébével vettek friss lendületet. Üde színfolt az Origo két új tévés weboldala is.

Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés