A nap IT hírei röviden

Szerző: digibiz

Címkék: Apple | Facebook | Twitter

2011.
02.09.
22:45

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az Apple dominál a fizetős filmletöltések terén. Eközben sok újdonság indult el, a Twitteren már videókat is meg lehet osztani, beindult a Facebook szponzorált hirdetőfelület, a önkormányzati ülések pedig online követhetők.

Az Apple dominál az online filmpiacon

Advd-eladások hanyatlanak, a fizetős letöltések egyre népszerűbbek a filmek esetében is, vagyis itt is ugyanaz a folyamat zajlik, mint pár éve a zenénél.
Bővebben az Index oldalán

A magyar számítógépek 46%-a vírusos

A magyarországi adat 46 százalék, amivel a 30 országra kiterjedő vizsgálatban a harmadik legrosszabb helyre kerültünk. Még nálunk is több a vírus Szlovákiában és Bulgáriában, ahol a pécék 47, illetve 58 százalékán volt valamilyen fertőzés.ű
Bővebben az Index oldalán

Már videót is meg lehet osztani a Twitteren

A felhasználók már videókat is gyorsan megoszthatnak a Twitteren a Twitpic nevű fotómegosztó segítségével.
Bővebben az Origo oldalán

Online követhető önkormányzati ülések

Egy új, magyar fejlesztésű rendszer lehetővé teszi önkormányzati testületi ülések online és televíziós közvetítését, rögzítését.
Bővebben a ComputerWorld oldalán

Facebook: Magyarországról is elérhető a szponzorált hírek

A Facebook új hirdetési formátuma, a “szponzorált hír" már Magyarországról is elérhető a hirdetők számára. Az új hirdetési formátumot múlt héten mutatták be Dublinban az első “Facebook Key Clients Summit" rendezvényen.
Bővebben a ComputerWorld oldalán
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés