Fiatalít a MySpace

Szerző: digibiz Forrás: MTI/digibiz.hu

Címkék: MySpace | Facebook

2010.
07.26.
13:34

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Úgy tűnt, hogy a MySpace lassan eltűnik a Facebook uralom hatására, ám most az oldalt üzemeltető cég bejelentette, hogy olyan új szolgáltatásokat akar bevezetni, amivel könnyebben eléri a fiatalabb korosztályt. Hogy pontosan mik ezek, arról még nem lehet tudni, de tény, hogy néhány hónapja az adatvédelmi beállítások között életkori megkötések is tehetők, ami nyilván a fiatalabbak védelmét szolgálja.

A MySpace már jócskán lemaradt korábbi konkurenciájától, a Facebooktól, de mint Jon Miller, a News Corporation médiavállalkozás vezetője kijelentette, "még mindig létezik". A 2003-ban induló szolgáltatás jelenleg 122 millió felhasználóval rendelkezik - szemben a Facebook több mint félmilliárdjával. Miután 2008-tól egyre inkább lemaradt, a MySpace főként arra specializálódott, hogy hírességek - zenészek és más művészek - rajongóit vonzza tematikus oldalaira.

Miller a jövendő változásokról elmondta, hogy azok fiatalosabbá teszik az oldalt, és keresik annak a lehetőségét, hogy még nagyobb teret adjanak "az önkifejezésnek és a kreativitásnak". Az újdonságok a következő hetek során fokozatosan kerülnek bele a szolgáltatásba egészen őszig, amikor teljessé válik a közösségi site új formája. Teljesen megváltozik a design, és számos új szolgáltatásnak örülhetnek majd a felhasználók, akik a tulajdonosok szerint már eddig is számos játékot használtak, így a továbbiakban ezeket is gőzerővel fejlesztik majd.

Legutóbb akkor hallatta a hangját a MySpace, amikor a Facebook adatvédelmi hibái miatt heves viták bontakoztak ki. Ekkor a digibiz.hu is beszámolt, hogy az előbbi közösségi oldal olyan beállításokat kínál, amelyekkel ki lehet szűrni, hogy kor szerint mely felhasználók láthassák a regisztráltak profilját. Ez különösen fontos lépésnek bizonyul annak tudatában, hogy most kimondottan a fiatalabb korosztály felé szeretnének nyitni, akiknek a közösségi oldalakon való jelenléte folyamatosan vitákat generál.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

A tévés rendelésé a jövő

A telefonos ételrendelés leáldozóban van, az internetes fölfutóban, de úgy tűnik, a táplálkozási lánc vége mégsem a számítógép lesz, hanem a tévékészülék. Az erre épülő rendelési módszer majdnem startra kész, már csak egy lépés, és távirányítóval kérhető majd házhoz a pizza. Erről és ehhez hasonló fejlesztésekről beszélgettünk Perger Péterrel, a NetPincér.hu ügyvezetőjével.

Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés