A MySpace a Facebookkal turbózta fel magát

Szerző: digibiz Forrás: Mashable.com / digibiz.hu

Címkék: MySpace | Facebook

2010.
11.19.
11:32

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A MySpace nem próbálja meg felvenni a versenyt a Facebookkal, inkább összefogott vele és elhelyeztek a főoldalukra egy gombot, ami segítségével Facebook azonosítóval is be lehet lépni. Nem csak a belépést könnyíti meg, hanem a felhasználói fiók is személyre szabhatóbbá vált. Így már egyértelmű, hogy a MySpace a zenei és előadói tartalmakra koncentrál.

Beigazolódtak az év eleji pletykák, ami a Facebook és a MySpace összefonódásáról szólt. A két közösségi oldal (noha a MySpace mostanra inkább zenei, előadói oldal) összefogott, és a MySpace-re már Facebook azonosítóval is be lehet lépni. Egy tegnapi sajtóeseményen a két vállalat bejelentette, hogy tovább bővítik a már meglévő partneri viszonyukat, és elhelyeztek egy 'Kapcsolódás a Facebookal' gombot a MySpace kezdőlapra, amivel személyesebbé tehető az oldal és könnyebben megoszthatóak tartalmak.

A Mashup with Facebook elnevezésű szolgáltatással azok a felhasználók, akik a Facebookkal jelentkeznek be, átvezethetik az általuk kedvelt dolgokat és így könnyebben rátalálhatnak kedvenc előadóikra a MySpacen. A MySpace továbbá azt tervezi, hogy bevezetik a Like gombot is, és így a zenei tartalmaik közvetlenül megoszthatóak lennének a Facebookon. 



A lépés kiemelkedő jelentőségű több szempontból is. Az első és legnyilvánvalóbb, hogy ez egy hivatalos visszaigazolás arról, hogy érdemesebb összefogni a Facebookkal, ahelyett, hogy megpróbálnák legyőzi azt. Másrészről, a MySpace így sokkal nagyobb közönséget tud összeszedni a zenei és különböző előadói tartalmainak. Így most már nyilvánvaló, hogy az oldal a zenei tartalmak felé mozdul el a jövőben.

Érthető, hogy a MySpace azt az utat választotta, hogy inkább a Facebookkal lesz, mint ellene. A comScore adatai szerint tavaly óriási, 55 százalékos növekedést produkált a Facebook. 2009 októberében több mint 97 millió amerikai felhasználójuk volt, 2010 októberében pedig már több mint 151 millió. Ez 55,2 százalékos növekedési rátát jelent évről évre. Ma már a Facebooknak több mint 500 millió tagja van és ez a második legnézettebb oldal a világon a Google után.  

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés