A MySpace a Facebookkal turbózta fel magát

Szerző: digibiz Forrás: Mashable.com / digibiz.hu

Címkék: MySpace | Facebook

2010.
11.19.
11:32

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A MySpace nem próbálja meg felvenni a versenyt a Facebookkal, inkább összefogott vele és elhelyeztek a főoldalukra egy gombot, ami segítségével Facebook azonosítóval is be lehet lépni. Nem csak a belépést könnyíti meg, hanem a felhasználói fiók is személyre szabhatóbbá vált. Így már egyértelmű, hogy a MySpace a zenei és előadói tartalmakra koncentrál.

Beigazolódtak az év eleji pletykák, ami a Facebook és a MySpace összefonódásáról szólt. A két közösségi oldal (noha a MySpace mostanra inkább zenei, előadói oldal) összefogott, és a MySpace-re már Facebook azonosítóval is be lehet lépni. Egy tegnapi sajtóeseményen a két vállalat bejelentette, hogy tovább bővítik a már meglévő partneri viszonyukat, és elhelyeztek egy 'Kapcsolódás a Facebookal' gombot a MySpace kezdőlapra, amivel személyesebbé tehető az oldal és könnyebben megoszthatóak tartalmak.

A Mashup with Facebook elnevezésű szolgáltatással azok a felhasználók, akik a Facebookkal jelentkeznek be, átvezethetik az általuk kedvelt dolgokat és így könnyebben rátalálhatnak kedvenc előadóikra a MySpacen. A MySpace továbbá azt tervezi, hogy bevezetik a Like gombot is, és így a zenei tartalmaik közvetlenül megoszthatóak lennének a Facebookon. 



A lépés kiemelkedő jelentőségű több szempontból is. Az első és legnyilvánvalóbb, hogy ez egy hivatalos visszaigazolás arról, hogy érdemesebb összefogni a Facebookkal, ahelyett, hogy megpróbálnák legyőzi azt. Másrészről, a MySpace így sokkal nagyobb közönséget tud összeszedni a zenei és különböző előadói tartalmainak. Így most már nyilvánvaló, hogy az oldal a zenei tartalmak felé mozdul el a jövőben.

Érthető, hogy a MySpace azt az utat választotta, hogy inkább a Facebookkal lesz, mint ellene. A comScore adatai szerint tavaly óriási, 55 százalékos növekedést produkált a Facebook. 2009 októberében több mint 97 millió amerikai felhasználójuk volt, 2010 októberében pedig már több mint 151 millió. Ez 55,2 százalékos növekedési rátát jelent évről évre. Ma már a Facebooknak több mint 500 millió tagja van és ez a második legnézettebb oldal a világon a Google után.  

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés