A most induló Red Bull Mobile valójában csak márkaházasság a Telenorral

Szerző: KV Forrás: digibiz.hu

Címkék: márka | mobilszolgáltatató |

2010.
07.01.
16:10

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Ausztria és Svájc után Magyarországon is megjelenik virtuális mobilszolgáltatóként a Red Bull Mobile. A Telenorral házasodó energiaital-gyártó cég a HWSW értesülései szerint még csak formálisan sem nyújt majd szolgáltatást, csupán marketingtevékenységet folytat majd.

Red Bull Mobile néven mobilszolgáltatóként is megjelenik a hazai piacon az eddig csupán energiaitalairól és augusztus 20-i repülőparádéjáról ismert osztrák cég. A Telenorral szerződő vállalat valójában csak a marketinget és vásárlóinak szolgáltatott egyéni tartalmak előállítását végzi majd. Ügyfelei, akik terveik szerint a jómódú városi fiatalok köreiből kerülnek majd ki, hivatalosan a Pannon nevet nemrégiben norvég anyacége nevére cserélt mobilszolgáltatóval szerződnek majd.

Hasonló megállapodásra korábban is volt példa hazánkban, a Vodafone-Postafon szolgáltatás keretein belül, amely azonban sikertelen vállalkozásnak bizonyult. A Red Bull Mobile várhatóan tehát a prémium kategóriás felhasználóknak kínál majd olyan multimédiás csomagokat, melyek a szokásos benne foglalt szolgáltatásokon kívül a havi díj ellenében Red Bull TV hozzáférést is biztosít, valamint önálló közösségi akciókba próbálja a vásárlókat bevonni.

Várhatóan a Red Bull saját márkájú okostelefonokat is forgalmaz majd, melyekre előretelepített tartalmakat helyez, ami az osztrák példa szerint elsősorban a vállalat érdekkörébe tartozó sportokkal (extrémsportok, autóverseny, sportrepülés) kapcsolatos háttérképeket, videoklipeket, csengőhangot jelent. Illetve olyan augmented reality alkalmazás is rákerül az egyébként androidos oprendszerrel ellátott telefonokra, amely a legközelebbi Red Bull üzletet segít feltérképezni.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Videa vagy Indavideo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés