A mobil hirdetés izgalmas

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: mobil | hirdetés | display

2012.
08.27.
16:18

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A mobil hirdetések mostanra már magasabb kattintási arányt érnek el, mint a display webes hirdetések, és a jövőben ez csak tovább fokozódhat. Az internet felhasználókat évek óta szinte elárasztják a hirdetések, azonban mobil felületen ez még újdonságnak, és éppen ezért izgalmas tevékenységnek számít.

A MediaMind elemzése szerint a mobil bannerek átkattintási aránya - országtól függően - 0,42% és 1,41% között helyezkedik el. Ázsia csendes-óceáni részén például kevésbé kattintanak hirdetésekre, mint Európában, a Közel-Keleten vagy Afrikában. Összehasonlítva, a normál bannerek kattintása mindössze egynegyede a mobil hirdetésekének. 

A multimédiás hirdetések átlag átkattintási aránya világszerte alacsonyabb, mint a mobil hirdetéseké, és a reklámipartól függően a B2B hirdetések esetében 0,11%, míg a szórakoztató hirdetések esetében 0,33%. 

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok mobil hirdetési költése még idén eléri a 2,61 milliárd dollárt.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Mi értelme van az MTI-nek?

Rendhagyó dologra vállalkoztunk. Arra tettünk kísérletet, hogy megvizsgáljuk, milyen arányban hasznosulnak a Magyar Távirati Iroda által készített anyagok fontos hazai hírfelhasználó portálokon. Ami egyben természetesen a saját tartalom nagyságrendjére is utal.

Mi értelme van az MTI-nek? Mi értelme van az MTI-nek?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés