A mobil hirdetések hatékonyabbak

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: hirdetés

2011.
09.13.
11:03

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Egy friss kutatás szerint a mobil hirdetések hatszor hatékonyabbak a normál bannernél.

A távközlési ipar az egyik legnagyobb költekező az online reklámok terén. 2010 és 2011 között a távközlési hirdetési kiadások 7%-kal növekedtek 3,63 milliárd dollárra. Az eMarketer becslései szerint az iparág közel 4,6 milliárd dollárt fog online hirdetésre költeni 2015-ig. 

Nem ok nélkül költenek ennyit: az átlagosnál ugyanis magasabb elköteleződést tudnak elérni ezekkel a hirdetésekkel. A MediaMind kutatása szerint a hirdetés helye, a banner mérete és az az idő, ameddig a felhasználók nézhetik, mind hatással van az elköteleződésre. 

Adataik szerint 70 ezer távközlési hirdetésből 1800-ra kattintanak. A távközlést csupán a sport kategória előzi meg, és ugyanolyan arányt ért el, mint az elektronika. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés