A mobil hirdetések hatékonyabbak

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: hirdetés

2011.
09.13.
11:03

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Egy friss kutatás szerint a mobil hirdetések hatszor hatékonyabbak a normál bannernél.

A távközlési ipar az egyik legnagyobb költekező az online reklámok terén. 2010 és 2011 között a távközlési hirdetési kiadások 7%-kal növekedtek 3,63 milliárd dollárra. Az eMarketer becslései szerint az iparág közel 4,6 milliárd dollárt fog online hirdetésre költeni 2015-ig. 

Nem ok nélkül költenek ennyit: az átlagosnál ugyanis magasabb elköteleződést tudnak elérni ezekkel a hirdetésekkel. A MediaMind kutatása szerint a hirdetés helye, a banner mérete és az az idő, ameddig a felhasználók nézhetik, mind hatással van az elköteleződésre. 

Adataik szerint 70 ezer távközlési hirdetésből 1800-ra kattintanak. A távközlést csupán a sport kategória előzi meg, és ugyanolyan arányt ért el, mint az elektronika. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Twitter vagy Buzz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés