A Like lehet az egyik legfontosabb marketing eszköz

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: like | Facebook | marketing

2011.
05.20.
13:29

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Sok vállalkozás számára lassan elengedhetetlenné válik, hogy Facebook oldaluk legyen. Ebbe pedig legalább ugyanannyi energiát és tervezést kell fektetni, mint egy céges honlapba.

A Like gomb gyors elfogadása, és a céges Facebook oldalak számának gyors növekedése azt jelzi, hogy ez a fajta jelenlét a kisebb és nagyobb vállalkozások számára is nélkülözhetetlen. Kimberly Maul, az eMarketer elemzője szerint azonban az a tény, hogy sok vállalat a Facebook-ot tette a vásárlói elkötelezettség elérésének elsődleges eszközévé, komoly kérdéseket vet fel egy cég marketing struktúrájának tekintetében.

A HubSpot felmérése szerint a cégek 44 százaléka találja Észak-Amerikában kiemelkedően fontosnak a Facebook használatát a marketingben. Ez az arány 2009-ben csak 24 százalék volt. A WONGDOODY tanulmányában megpróbált kihozni referenciaértékeket a reklámszakemberek számára, 84 Facebook márkaoldal vizsgálatával. Arra jutottak, hogy a cégek 88 százaléka postol videókat, 82 százalék adja közre rajongók történeteit, véleményét, 79 százaléknál lehet kommentelni a falra, és 66 százalék aktívan reagál is az észrevételekre.

A szakértők szerint a Like csak a kezdet. A cégeknek meg kell tanulniuk, hogyan kezeljék a márkaoldalak rajongói bázisát, hiszen ez egy fontos erőforrás. Sokkal könnyebb fenntartani a kapcsolatot a rajongókkal, mint elérni, hogy ők kezdjenek kommunikációt a vállalatokkal.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Torrent vagy iTunes?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés