A Like lehet az egyik legfontosabb marketing eszköz

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: like | Facebook | marketing

2011.
05.20.
13:29

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Sok vállalkozás számára lassan elengedhetetlenné válik, hogy Facebook oldaluk legyen. Ebbe pedig legalább ugyanannyi energiát és tervezést kell fektetni, mint egy céges honlapba.

A Like gomb gyors elfogadása, és a céges Facebook oldalak számának gyors növekedése azt jelzi, hogy ez a fajta jelenlét a kisebb és nagyobb vállalkozások számára is nélkülözhetetlen. Kimberly Maul, az eMarketer elemzője szerint azonban az a tény, hogy sok vállalat a Facebook-ot tette a vásárlói elkötelezettség elérésének elsődleges eszközévé, komoly kérdéseket vet fel egy cég marketing struktúrájának tekintetében.

A HubSpot felmérése szerint a cégek 44 százaléka találja Észak-Amerikában kiemelkedően fontosnak a Facebook használatát a marketingben. Ez az arány 2009-ben csak 24 százalék volt. A WONGDOODY tanulmányában megpróbált kihozni referenciaértékeket a reklámszakemberek számára, 84 Facebook márkaoldal vizsgálatával. Arra jutottak, hogy a cégek 88 százaléka postol videókat, 82 százalék adja közre rajongók történeteit, véleményét, 79 százaléknál lehet kommentelni a falra, és 66 százalék aktívan reagál is az észrevételekre.

A szakértők szerint a Like csak a kezdet. A cégeknek meg kell tanulniuk, hogyan kezeljék a márkaoldalak rajongói bázisát, hiszen ez egy fontos erőforrás. Sokkal könnyebb fenntartani a kapcsolatot a rajongókkal, mint elérni, hogy ők kezdjenek kommunikációt a vállalatokkal.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés