A Kindle a karácsony sikerterméke

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com / BusinessWeek.com / Digibiz.hu

Címkék: e-kereskedelem | Amazon.com | Cyber Monday | kereskedelem | karácsony

2010.
12.28.
12:30

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A tengerentúli e-kereskedelem több rekordot is megdöntött az ünnepek alatt. Az Amazon.com-nál a Kindle 3 lett a legjobban fogyó termék, maga mögé utasítva az iPod touch-ot. A netes kereskedelem idén lényeges növekedést produkált, részben az agresszív marketingnek köszönhetően.

Az Amazon.com jelentése szerint a harmadik generációs Kindle felülmúlta az eddigi legnagyobb eladást magáénak tudó Harry Potter könyv sikerét. Ennek ellenére nem árulták el a pontos eladási számadatokat, azonban kiszivárogtatott hírek szerint idén több, mint 8 millió fogyott az e-könyv olvasóból - írja a TechCrunch.

Techcrunch.comA legnagyobb internetes kereskedő azt is elárulta, hogy a csúcstartó napon, november 29-én, az úgynevezett Cyber Monday napján, a felhasználók világszerte több, mint 13, 7 millió darab terméket rendeltek, ami rekordmennyiséget jelent. Az elektronikai termékek közül a Kindle mellett a 8 gigabyte-os Apple iPod Touch fogyott a legjobban.


Az amerikai internetes kereskedelem 15 százalékot növekedett a karácsonyi időszakban köszönhetően az "agresszív" netes kereskedőknek - írja a Businessweek.com.

Az online kereskedelem 36 milliárd 400 millió dolláros forgalmat produkált október 31-e és december 22-e között, míg előző évben ugyanebben az időszakban ez az összeg 31 milliárd 500 millió dollár volt. A legnagyobb mértékben a netes ruhavásárlás növekedett, mintegy 26 százalékkal, míg az elektronikai felszerelések 12 százalékkal, az áruházak forgalma pedig 11 százalékkal.

A napi internetes eladások a szezon hat napján lépték át az1 milliárd dollárt, ami kétszer annyi mint tavaly. Ennek részben az az oka, hogy a kereskedők idén hamarabb, már november második hetén hirdetni kezdték termékeiket, ráadásul sokkal agresszívebb módon, mint korábban. Rengeteg leárazással és promócióval csalogatták a vásárlókat. A Nemzeti Kiskereskedelmi Szövetség (National Retail Federation) szerint 2005 óta idén érte el az ünnepi kereskedelem a legnagyobb növekedést.

    
1 hozzászólás 

2011.
03.17.
15:47

bias
Rovatok, melyek hónapok óta nem frissülnek.
Ennyire nincs friss hír ebben a szférában?
Vagy nincs szakértőjük?

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Bill Gates vagy Steve Jobs?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés