A Kindle a karácsony sikerterméke

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com / BusinessWeek.com / Digibiz.hu

Címkék: e-kereskedelem | Amazon.com | Cyber Monday | kereskedelem | karácsony

2010.
12.28.
12:30

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A tengerentúli e-kereskedelem több rekordot is megdöntött az ünnepek alatt. Az Amazon.com-nál a Kindle 3 lett a legjobban fogyó termék, maga mögé utasítva az iPod touch-ot. A netes kereskedelem idén lényeges növekedést produkált, részben az agresszív marketingnek köszönhetően.

Az Amazon.com jelentése szerint a harmadik generációs Kindle felülmúlta az eddigi legnagyobb eladást magáénak tudó Harry Potter könyv sikerét. Ennek ellenére nem árulták el a pontos eladási számadatokat, azonban kiszivárogtatott hírek szerint idén több, mint 8 millió fogyott az e-könyv olvasóból - írja a TechCrunch.

Techcrunch.comA legnagyobb internetes kereskedő azt is elárulta, hogy a csúcstartó napon, november 29-én, az úgynevezett Cyber Monday napján, a felhasználók világszerte több, mint 13, 7 millió darab terméket rendeltek, ami rekordmennyiséget jelent. Az elektronikai termékek közül a Kindle mellett a 8 gigabyte-os Apple iPod Touch fogyott a legjobban.


Az amerikai internetes kereskedelem 15 százalékot növekedett a karácsonyi időszakban köszönhetően az "agresszív" netes kereskedőknek - írja a Businessweek.com.

Az online kereskedelem 36 milliárd 400 millió dolláros forgalmat produkált október 31-e és december 22-e között, míg előző évben ugyanebben az időszakban ez az összeg 31 milliárd 500 millió dollár volt. A legnagyobb mértékben a netes ruhavásárlás növekedett, mintegy 26 százalékkal, míg az elektronikai felszerelések 12 százalékkal, az áruházak forgalma pedig 11 százalékkal.

A napi internetes eladások a szezon hat napján lépték át az1 milliárd dollárt, ami kétszer annyi mint tavaly. Ennek részben az az oka, hogy a kereskedők idén hamarabb, már november második hetén hirdetni kezdték termékeiket, ráadásul sokkal agresszívebb módon, mint korábban. Rengeteg leárazással és promócióval csalogatták a vásárlókat. A Nemzeti Kiskereskedelmi Szövetség (National Retail Federation) szerint 2005 óta idén érte el az ünnepi kereskedelem a legnagyobb növekedést.

    
1 hozzászólás 

2011.
03.17.
15:47

bias
Rovatok, melyek hónapok óta nem frissülnek.
Ennyire nincs friss hír ebben a szférában?
Vagy nincs szakértőjük?

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés