A kábeltévés cégek miatt nő a szélessávú netelőfizetések száma

Szerző: digibiz Forrás: NHH

Címkék: szélessávú internet | előfizetés

2010.
08.11.
10:20

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Júniusban hazánkban megint nőtt a kábelmodemes szélessávú internet-előfizetések száma. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy az idei első félévben már 1,850 millióan vannak a vezetékes internet-előfizetők.

A vezetékes szélessávú előfizetések száma 1 évvel ezelőtt 1,624 millió, 2009 végén 1,764 millió, 2010 májusának végén pedig 1,829 millió volt. A hagyományos telefonvonalon szélessávú ADSL-internetszolgáltatásra előfizetők száma júniusban kismértékben csökkent, így a hónap végén 800 ezren használták, az egy hónappal korábbi 801 ezer után. Az ADSL-előfizetések száma az elmúlt évben gyakorlatilag alig változott, 12 hónappal korábban 803 ezer ADSL-előfizetés, 2009 végén pedig 806 ezer volt - közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH).


A gyorsjelentésben szereplő - legnagyobb - kábelszolgáltatók a kábeles piac 80-85 százalékát fedik le és az ő ügyfélszámuk június végére 874 ezerre nőtt. A szélessávú internetre kábeltelevíziós hálózaton keresztül előfizetők száma a teljes piacon elérte az 1,050 milliót, ami 22 ezerrel haladja meg a május végi szintet. A teljes piacon a kábelmodemes előfizetések száma egy évvel korábban 821 ezer, 2009 végén pedig 958 ezer volt.



A bekapcsolt vezetékes és kábelmodemes vonalak száma júniusban a májusi 3,015 millióról 3,007 millióra csökkent. A teljes vonalszámon belül a hagyományos vezetékes telefonvonalak száma júniusban 19 ezerrel 2,483 millióra csökkent, míg a kábeltelevíziós hálózaton működő telefonvonalak száma 512 ezerről 524 ezerre nőtt. Az eltelt 12 hónap során a hagyományos vonalaké 262 ezerrel esett, míg a kábeltelevíziós hálózatokon a vonalak száma 160 ezerrel nőtt, így összességében a vezetékes vonalak száma 102 ezerrel csökkent.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Skype vagy MSN?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés