A Groupon becsekkolt a Foursquare-re

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Groupon | Foursquare

2011.
08.01.
14:32

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Groupon a legújabb közösségi vásárlással foglalkozó oldal csatlakozik a Foursquare-hez, amely folyamatosan gyűjti szolgáltatásához a hasonló oldalakat a profit reményében.

A Groupon  a legújabb közösségi vásárlással foglalkozó oldal csatlakozik a Foursquare-hez, amely folyamatosan gyűjti szolgáltatásához a hasonló oldalakat a profit reményében.

A Groupon pénteken jelentette be a blogján, hogy a Foursquare bejelentkezések után akciós ajánlatokat kínál majd a felhasználóknak. A startup-nak már tízmillió tagja van, akik bejelentkezhetnek bárokba, boltokba, badge-eket kaphatnak. Pár hete a Foursquare egy sor új partnerről számolt be, mint a LivingSocial vagy a Gilt Groupe, ami azért fontos a Foursquare számára, mert az ajánlatokból származó bevételeket megosztják az oldalakkal. A startup most minden korábbinál jobban kezdett el dolgozni azon, hogy pénzt csináljon a bejelentkezésekből.

Azonban akkor még hiányzott a kuponos rendszerben vezető szolgáltató Groupon. Ennek oka, hogy a Groupon rendszere más, hiszen tartalmazza a Groupon Now ajánlatokat, amelyeket az emberek azonnal kiválthatnak, ha bejelentkeznek egy helyre. A többi oldalon keresztül csak megvásárolni lehet az akciós dolgokat bejelentkezéskor, ott nem lehet azonnal beváltani kupont. Emiatt bonyolultabb volt technikailag a Groupon csatlakozása, ezért késlekedtek a hivatalos bejelentéssel.

Részletesen még egyik cégtől sem számoltak be az együttműködésről, arról akkor beszélnek majd, ha bizonyos számú kereskedő csatlakozott már a rendszerbe.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés