A Groupon becsekkolt a Foursquare-re

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Groupon | Foursquare

2011.
08.01.
14:32

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Groupon a legújabb közösségi vásárlással foglalkozó oldal csatlakozik a Foursquare-hez, amely folyamatosan gyűjti szolgáltatásához a hasonló oldalakat a profit reményében.

A Groupon  a legújabb közösségi vásárlással foglalkozó oldal csatlakozik a Foursquare-hez, amely folyamatosan gyűjti szolgáltatásához a hasonló oldalakat a profit reményében.

A Groupon pénteken jelentette be a blogján, hogy a Foursquare bejelentkezések után akciós ajánlatokat kínál majd a felhasználóknak. A startup-nak már tízmillió tagja van, akik bejelentkezhetnek bárokba, boltokba, badge-eket kaphatnak. Pár hete a Foursquare egy sor új partnerről számolt be, mint a LivingSocial vagy a Gilt Groupe, ami azért fontos a Foursquare számára, mert az ajánlatokból származó bevételeket megosztják az oldalakkal. A startup most minden korábbinál jobban kezdett el dolgozni azon, hogy pénzt csináljon a bejelentkezésekből.

Azonban akkor még hiányzott a kuponos rendszerben vezető szolgáltató Groupon. Ennek oka, hogy a Groupon rendszere más, hiszen tartalmazza a Groupon Now ajánlatokat, amelyeket az emberek azonnal kiválthatnak, ha bejelentkeznek egy helyre. A többi oldalon keresztül csak megvásárolni lehet az akciós dolgokat bejelentkezéskor, ott nem lehet azonnal beváltani kupont. Emiatt bonyolultabb volt technikailag a Groupon csatlakozása, ezért késlekedtek a hivatalos bejelentéssel.

Részletesen még egyik cégtől sem számoltak be az együttműködésről, arról akkor beszélnek majd, ha bizonyos számú kereskedő csatlakozott már a rendszerbe.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés