A Google Maps vezet a briteknél

Szerző: digibiz Forrás: ComScore

Címkék: Google Maps

2011.
07.15.
11:05

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az első ötből három hely a Google-é a briteknél legnépszerűbb alkalmazások listáján, a dobogó legfelső fokára a Google Maps került.

A GSMA és a ComScore a brit mobilszolgáltatókkal együttműködve készített felmérést arról, melyek a legtöbbet használt mobilos alkalmazások az Egyesült Királyságban. A jelentésből kiderül, hogy nagyjából 8,8 millió brit mobiltelefon tulajdonos használt olyan alkalmazást idén áprilisig amely csatlakozott az internethez is. A Google Maps végzett az első helyen, amelyet 6,4 millióan indítottak el. A 21,8 millió brit telefon tulajdonos negyven százaléka használt valamilyen internetes alkalmazást. A Google Maps a felhasználók 73 százalékához jutott el, amásodik helyen szereplő Yahoo Weather alkalmazást 3,6 a harmadik Facebook alkalmazást pedig 3,5 millióan használták.

A GSMA média igazgatója, Henry Stevens szerint az alkalmazások a mobil tartalmak elérésének fontos szereplőivé váltak az utóbbi időben, ami az okostelefonok terjedését is elősegíti. Fontosnak tartja az ilyen statisztikákat, mert azok segítenek megérteni a mobil piac működését. Jeremy Copp a ComScore-tól hozzátette, hogy a könnyebb felmérés érdekében mobilra optimalizált tagging szolgáltatást biztosítanak a kiadóknak, amivel megjelölhetik a mobilra is fejlesztett weblapokat, és így könnyebben átláthatják a látogatószám, weblapelérés változását. Minél több fejlesztő használja a tagging szolgáltatást, úgy ki tudják terjeszteni az alkalmazások listáját.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Bill Gates vagy Steve Jobs?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés