A Google alávág az Apple-nek

Szerző: digibiz Forrás: WashingtonPost.com

Címkék: Google | Apple

2011.
02.17.
13:35

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Egy nappal azután, hogy az Apple bemutatta igen ellentmondásos előfizetéses szolgáltatását, a Google bejeletette a One Pass-t, ami szintén a digitális tartalmak könnyebb fizetős elérését szolgálná.

A Google One Pass-el a kiadók megválaszthatják azt, milyen formában, és mikor kérnének pénzt a tartalmakért. Többféle lehetőséget kipróbálhatnak, hogy megállapítsák, melyik a legjobb nekik. Ehhez ajánlanak különféle előfizetési formákat, mért hozzáférést, "freemium" tartalmakat, vagy akár különálló cikkeket a weblapokról, vagy mobil alkalmazásokból elérve.

A Google elmondta, hogy a kiadóknak lehetőséget adnak arra, hogy a nyomtatott sajtótermékek előfizetői ingyenesen, vagy nagy kedvezménnyel kapjanak digitális előfizetést. A Google Checkout-on keresztül pedig ők foglalkoznak a befizetések, és a működés feladataival, levéve ezt a terhet a kiadók válláról.

A Google One Pass előfizetői egyszerűen, email-ben kapott jelszó segítségével, bejelentkezéses módon érhetik el a kívánt oldalakat mobilról, táblagépről, vagy számítógépről. A szolgáltatás azt is lehetővé teszi, hogy a kiadók hitelesítsék az előfizetőket.

A szolgáltatás egyelőre Kanadában, Franciaországban, Olaszországban, Németországban, Spanyolországban, Angliában, és Amerikában elérhető. A Google a bevételek 10 százalékára tart igényt, ami sokkal barátibb az Apple hasonló szolgáltatásához képest, ahol a cég 30 százalékot kér az eladások után. Az Apple-t azért is kritizálják sokan, mert bár a felhasználóknak egyszerűbb, ha az App Store-on keresztül intézhetnek mindent, a kiadók weblapjaira semmilyen link nem mutat, hogy ott újabb tartalmakat találjanak. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés