A fiatalok alig kattintanak

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: hirdetés

2011.
10.04.
13:52

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az internet használók alig több mint fele kattintott valamilyen online hirdetésre az elmúlt fél évben.

Az internet használók alig több mint fele kattintott valamilyen online hirdetésre az elmúlt fél évben a CrowdScience megállapításai szerint.

A kattintások száma egyébként a korral nő: az 55 évnél idősebb netezők 76%-a kattintott hirdetésre, míg a 15 és 24 év közöttieknek mindössze az 58%-a. Azonban a kattintás hiánya nem egyenlő azzal, hogy nincs is rájuk hatással a hirdetés. Tény, hogy a 25 és 54 év közöttiek több mint háromnegyede keresett már rá valamire vagy nézte meg egy cég weboldalát miután látta a hirdetésüket. 

A kattintás hiányának okai kor és nem szerint változik, de a felhasználók többsége a bizalom és a relevancia hiánya miatt nem kattint. A 25 és 44 év közöttiek bíznak a legkevésbé az online hirdetésekben, 24%-uk a vírusoktól retteg. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iPhone vagy Blackberry?

További villámkérdések  Szavazás állása

Önkormányzat vs. internet

A GKIeNET magyarországi önkormányzatok körében 2008-ban készített kutatása alapján számítógéppel rendelkező önkormányzatok 67%-a rendelkezik saját honlappal. Olvassa el a teljes cikket!

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés