Egy angol rövidítés a Facebook első számú trendje

Szerző: digibiz Forrás: Mashable.com / digibiz.hu

Címkék: Facebook | Twitter | Google

2010.
12.14.
12:16

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook is elkészítette saját kimutatását az oldal idei trendjeiről. Míg a Twitteren az olaj szennyezettségről beszélgettek a legtöbbet, addig a Facebookon leggyakrabban telefonhívásra buzdították egymást a felhasználók. A Haiti katasztrófa azért itt is sok embert foglalkoztatott, csak úgy mint a futball világbajnokság.

A Google és a Twitter után, most a Facebook is nyilvánosságra hozta, hogy a felhasználóikat mi foglalkoztatta leginkább 2010-ben. Az eredményekhez a legnépszerűbb közösségi oldal 236 ország felhasználóinak egész éves státuszát vizsgálta meg, sőt azoknak növekedését is feljegyezte - írja a Mashable.com.

A Facebook státusz frissítések nem egyeznek meg a Twitteres posztokkal, és teljesen eltérő, mint a Google keresési listája, így van néhány meglepetés a Facebook trendjei között. A legnépszerűbb kifejezés egész évben a HMU volt, amiről a magyarok nagy része első ránézésre valószínűleg nem is tudja, hogy micsoda. Ez a Hit Me Up rövidítése, ami annyit jelent, hogy hívj fel vagy írj nekem smst. Ezt 2009-ben még alig használták az emberek, idén viszont az első helyre tört, nyáron például naponta 80 000 alkalommal hangzott el a Facebookon.

Azért voltak olyan trendek, amik megegyeztek a másik két lista eredményeivel is, ez a Futball Világbajnokság, Haiti, a bányászok, az iPad és az iPhone4 és Justin Bieber neve. Általánosságban nézve a Facebook felhasználók sokat beszéltek filmekről, repülőkről, facebookos játékokról, és természetesen 2011-ről. 

mashable.com



    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kijátszható a Facebook?

Annak ellenére, hogy szerepe egyre inkább felértékelődik, a legnépszerűbb közösségi oldal keresője egyelőre nincs felkészülve a csalásokra. Sőt, egy FB- marketinggel foglalkozó cég friss tanulmánya szerint kisebb-nagyobb trükkökkel pillanatok alatt juttatható tetszőleges rajongói oldal a találati lista élére.

Kijátszható a Facebook - kis csalással könnyű élre jutni Kijátszható a Facebook - kis csalással könnyű élre jutni

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés