A Facebook a nagyhatalom az online hirdetési piacon

Szerző: digibiz Forrás: comscore.com / digibiz.hu

Címkék: Facebook | Yahoo | Microsoft | hirdetés

2010.
11.10.
14:50

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Rohamosan növekszik az online hirdetési piac és egyre több internetezőhöz jutnak el a reklámok - derül ki egy kutatásból. Ez alapján a Facebook a hirdetések terén is nagyhatalommá nőtte ki magát, hiszen náluk történik az online hirdetésekre való kattintások 23 százaléka.

A comScore nyilvánosságra hozott egy statisztikát, amiben a harmadik negyedéves amerikai online hirdetői piac eredményeit vizsgálta. Ennek alapján erős növekedésről számoltak be az elmúlt egy évben, miszerint körülbelül 1,3 trillió hirdetést néztek meg az amerikai internetezők, ami összességében 22 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest.

hometownannapolis.comA Facebook vezeti a legsikeresebb hirdetők listáját, ugyanis a letöltések 23,1 százalékát, vagyis 297 milliárd kattintást a közösségi portál szállított a hirdetők számára ebben az időszakban. A Yahoo a második lett, ami körülbelül feleannyi, 140 milliárd kattintást hozott. Ezt követi még a dobogón a Microsoft oldalai, ahol 64 milliárd hirdetést néztek meg a netezők. Persze ez még nem egyenlő azzal, hogy mennyi hirdetés az, ami valójában célhoz is ér, tehát vásárlást generál. Vannak olyan hirdetések, amik tolakodó viselkedésükkel éppen az ellenkező célt érik el a potenciális vásárlóknál, mint amire szánták. Ezt nemrég Berényi Konrád is szóvá tette blogjában.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés