A Facebook segíti a hatékony kereskedelmet

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: Facebook | közösségi vásárlás

2011.
01.09.
22:56

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az online kereskedelem és a közösségi oldalak egyre jobban összefonódnak. Ennek egyik módja, ha a vásárlási oldalra a felhasználónak a Facebook azonosítójával is be lehet lépnie. Rengeteg előnye van mind a kereskedőre, mint a vásárlóra nézve, ezért egyre többen élnek ezzel a lehetőséggel.

A kereskedők új módját fedezték fel a közösségi vásárlásnak, azáltal, hogy túlléptek a Facebook és Twitter oldaluk szimpla követésre ajánlásán. A közösségi oldalak használatának elterjedését meglovagolva a kereskedők bevezették oldalaikra a Facebook regisztrációval való belépést, így a felhasználó gyorsan be tud jelentkezni anélkül, hogy külön regisztrálnia kéne magát. Mindez nem csak a felhasználónak előnyös, hanem a kereskedőnek is, mert értékes információkhoz juthat vásárlói közönségéről.

A Gigya tanulmánya alapján a megkérdezett internetes kereskedők több mint fele már bevezette a közösségi bejelentkezést, vagy határozottan tervezi a közeljövőben. A kutatás kihangsúlyozta az előnyeit ennek a módszernek, ami elsősorban az, hogy növeli a csatlakozók számát, másrészt pedig az, hogy gazdagabb információval tudják ellátni az érdeklődőket, például az aktuális kedvezményekről vagy promócióról. 

emarketer.com

A Facebook rengeteg információt tartalmaz arról, hogy ki mit szeret, mi érdekli, és erre oda figyelnek a kereskedők is. Ugyanakkor vigyázni kell arra, nehogy megsértsék a privát szférát, mert az könnyen visszatetszést válthat ki.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Twitter vagy Buzz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés