A Facebook segíti a hatékony kereskedelmet

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: Facebook | közösségi vásárlás

2011.
01.09.
22:56

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az online kereskedelem és a közösségi oldalak egyre jobban összefonódnak. Ennek egyik módja, ha a vásárlási oldalra a felhasználónak a Facebook azonosítójával is be lehet lépnie. Rengeteg előnye van mind a kereskedőre, mint a vásárlóra nézve, ezért egyre többen élnek ezzel a lehetőséggel.

A kereskedők új módját fedezték fel a közösségi vásárlásnak, azáltal, hogy túlléptek a Facebook és Twitter oldaluk szimpla követésre ajánlásán. A közösségi oldalak használatának elterjedését meglovagolva a kereskedők bevezették oldalaikra a Facebook regisztrációval való belépést, így a felhasználó gyorsan be tud jelentkezni anélkül, hogy külön regisztrálnia kéne magát. Mindez nem csak a felhasználónak előnyös, hanem a kereskedőnek is, mert értékes információkhoz juthat vásárlói közönségéről.

A Gigya tanulmánya alapján a megkérdezett internetes kereskedők több mint fele már bevezette a közösségi bejelentkezést, vagy határozottan tervezi a közeljövőben. A kutatás kihangsúlyozta az előnyeit ennek a módszernek, ami elsősorban az, hogy növeli a csatlakozók számát, másrészt pedig az, hogy gazdagabb információval tudják ellátni az érdeklődőket, például az aktuális kedvezményekről vagy promócióról. 

emarketer.com

A Facebook rengeteg információt tartalmaz arról, hogy ki mit szeret, mi érdekli, és erre oda figyelnek a kereskedők is. Ugyanakkor vigyázni kell arra, nehogy megsértsék a privát szférát, mert az könnyen visszatetszést válthat ki.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú a Jujj.hu eladásáról

A hazai online videózásnak és a netes közösségeknek bőven van hová fejlődnie. Az ezekben rejlő lehetőségekről, a nagy bevásárlásokról és portfólióbővítésről beszélgettünk Holman Endrével, a juj.hu-t és Cotcot.hu-t nemrég megvásárló Generál Média ügyvezetőjével. Olvassa el a teljes cikket!

Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés