A Facebook megduplázta a bevételt

Szerző: digibiz Forrás: Yahoo.com

Címkék: Facebook

2011.
09.08.
13:43

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az év első felében a közösségi oldalnál még 500 millió dolláros bevételről beszéltek, mostanra azonban ez felkúszott 1,6 milliárdra, ami kétszerese annak, amit tavaly ilyenkor kerestek.

Az információkat a Reuters egy névtelen forrásból szerezte, aki azért nem akarta felfedni magát mert a Facebook magáncég, ezért nem köteles pénzügyi adatait megosztani a nyilvánossággal. A vállalatot egyébként jelenleg nagyjából 80 millió dollárra értékelik, és sokan azt várják, hogy jövőre a nyilvános tőzsdén is megjelenjenek a részvényei. 

Bár évről évre megduplázni a bevételeket elég gyors növekedést mutat, a becsült értékektől már nincsenek annyira elrugaszkodva a valódi számok, ezért a szakértők úgy vélik, hogy a Facebook pénzügyi növekedése valamelyest lassul. Áprilisban még olyan adatok szivárogtak ki, hogy a Facebook idén elérheti a 4 milliárdos bevételt, viszont ha akkor a cég elvárásai és becslései ezt jelezték, most el kell kezdeniük dolgozni azon, hogy ezt elérjék.

Az említett számokat ebben az évben sohasem erősítette meg a közösségi oldal, és az jól látható, hogy továbbra is sikeresek, átlépték a 750 milliós felhasználószámot is. Ezzel a bázissal pedig ingyenes oldalként a reklámok miatt lehetséges, hogy ilyen magas, akár 80 milliárdos értéket érjenek el. A reklámbevételekhez pedig idén jelentősen hozzájárultak a közösségi vásárlási, kuponos oldalak, mint a Groupon és a LivingSocial, amelyek rengeteg pénzt hagytak ott Facebook-os hirdetésekre.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés