A Facebook megduplázta a bevételt

Szerző: digibiz Forrás: Yahoo.com

Címkék: Facebook

2011.
09.08.
13:43

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az év első felében a közösségi oldalnál még 500 millió dolláros bevételről beszéltek, mostanra azonban ez felkúszott 1,6 milliárdra, ami kétszerese annak, amit tavaly ilyenkor kerestek.

Az információkat a Reuters egy névtelen forrásból szerezte, aki azért nem akarta felfedni magát mert a Facebook magáncég, ezért nem köteles pénzügyi adatait megosztani a nyilvánossággal. A vállalatot egyébként jelenleg nagyjából 80 millió dollárra értékelik, és sokan azt várják, hogy jövőre a nyilvános tőzsdén is megjelenjenek a részvényei. 

Bár évről évre megduplázni a bevételeket elég gyors növekedést mutat, a becsült értékektől már nincsenek annyira elrugaszkodva a valódi számok, ezért a szakértők úgy vélik, hogy a Facebook pénzügyi növekedése valamelyest lassul. Áprilisban még olyan adatok szivárogtak ki, hogy a Facebook idén elérheti a 4 milliárdos bevételt, viszont ha akkor a cég elvárásai és becslései ezt jelezték, most el kell kezdeniük dolgozni azon, hogy ezt elérjék.

Az említett számokat ebben az évben sohasem erősítette meg a közösségi oldal, és az jól látható, hogy továbbra is sikeresek, átlépték a 750 milliós felhasználószámot is. Ezzel a bázissal pedig ingyenes oldalként a reklámok miatt lehetséges, hogy ilyen magas, akár 80 milliárdos értéket érjenek el. A reklámbevételekhez pedig idén jelentősen hozzájárultak a közösségi vásárlási, kuponos oldalak, mint a Groupon és a LivingSocial, amelyek rengeteg pénzt hagytak ott Facebook-os hirdetésekre.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés