A Facebook és a Twitter a leghatékonyabb

Szerző: digibiz

Címkék: közösségi média | hirdetés

2011.
03.16.
09:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A közösségi médiában egyáltalán nincs olyan könnyű dolga a hirdetőknek, mint azt gondolnánk. Hiszen nem mindegy, melyik oldalon, hogyan, és mit reklámoznak. Ez a szegmens nem csak a Facebook-ból és a Twitterből áll, mindegyik portálnak más a profilja, amit okosan kell kihasználni.

Hogy könnyebben el lehessen igazodni a közösségi oldalak útvesztőjében, a CMO.com a 97th Floor-ral közösen készített egy útmutatót ahhoz, hogy marketing kampány szempontjából melyik, miért hasznos.

Ha hatékonyan, és gyorsan akarunk kommunikálni a vásárlókkal, akkor a Facebook-ot és a Twittert érdemes választani. Mindkettő tömegeket mozgat meg, és szinte azonnali a visszajelzés. A YouTube-on is gyorsan reagálhatunk akár videóüzenetben a visszajelzésekre, ahogy különösen alkalmas a szinte azonnali reagálásra a Twitter vetélytársának számító Tumblr is.  

Az említett oldalak jól jöhetnek akkor is, ha egy új termék, márka bevezetéséről van szó. A Youtube-on egyszerű bemutatni a terméket, a többi site-on pedig elég, ha a felhasználók felkapják a dolgot, akár elkezdik retweetelni a Twitteren, vagy megosztani a Facebook-on, Tumblr-en. El kell érni, hogy az emberek beszéljenek a márkáról, megosszák róla a véleményüket. Persze ha valaminek rossz híre megy, sajnos az is legalább ilyen gyorsan terjedhet.

Viszont, ha egy weboldalnak szeretnénk növelni a forgalmát, akkor a fenti oldalak helyett máshol kell körülnézni, ezekről ugyanis nagyon alacsony az átkattintási arány. A hírmegosztásra létrehozott Digg-re, vagy Stumble Upon-ra kikerülő linkekről sokan eljuthatnak a weboldalra. Ezek az oldalak nagyon jól szerepelnek keresés optimalizálásnál is, mert előnyös helyeken hozzák ki őket a keresők a találati listában. Ilyen szempontból a YouTube és a Tumblr is megfelelő, ahogy nagyon jól szerepel a Flickr is. Az egyébként inkább márkaépítésre és pr-ra felhasználható fotómegosztó kiemelkedően elöl van a találati listákban.

Egy kampány során az a legfontosabb, hogy helyes használjuk ezeket az oldalakat, egymással párhuzamosan, mert így lehet elérni, hogy az márka egyre több helyen szerepeljen a közösségi oldalakon.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés