A Facebook és a Twitter a leghatékonyabb

Szerző: digibiz

Címkék: közösségi média | hirdetés

2011.
03.16.
09:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A közösségi médiában egyáltalán nincs olyan könnyű dolga a hirdetőknek, mint azt gondolnánk. Hiszen nem mindegy, melyik oldalon, hogyan, és mit reklámoznak. Ez a szegmens nem csak a Facebook-ból és a Twitterből áll, mindegyik portálnak más a profilja, amit okosan kell kihasználni.

Hogy könnyebben el lehessen igazodni a közösségi oldalak útvesztőjében, a CMO.com a 97th Floor-ral közösen készített egy útmutatót ahhoz, hogy marketing kampány szempontjából melyik, miért hasznos.

Ha hatékonyan, és gyorsan akarunk kommunikálni a vásárlókkal, akkor a Facebook-ot és a Twittert érdemes választani. Mindkettő tömegeket mozgat meg, és szinte azonnali a visszajelzés. A YouTube-on is gyorsan reagálhatunk akár videóüzenetben a visszajelzésekre, ahogy különösen alkalmas a szinte azonnali reagálásra a Twitter vetélytársának számító Tumblr is.  

Az említett oldalak jól jöhetnek akkor is, ha egy új termék, márka bevezetéséről van szó. A Youtube-on egyszerű bemutatni a terméket, a többi site-on pedig elég, ha a felhasználók felkapják a dolgot, akár elkezdik retweetelni a Twitteren, vagy megosztani a Facebook-on, Tumblr-en. El kell érni, hogy az emberek beszéljenek a márkáról, megosszák róla a véleményüket. Persze ha valaminek rossz híre megy, sajnos az is legalább ilyen gyorsan terjedhet.

Viszont, ha egy weboldalnak szeretnénk növelni a forgalmát, akkor a fenti oldalak helyett máshol kell körülnézni, ezekről ugyanis nagyon alacsony az átkattintási arány. A hírmegosztásra létrehozott Digg-re, vagy Stumble Upon-ra kikerülő linkekről sokan eljuthatnak a weboldalra. Ezek az oldalak nagyon jól szerepelnek keresés optimalizálásnál is, mert előnyös helyeken hozzák ki őket a keresők a találati listában. Ilyen szempontból a YouTube és a Tumblr is megfelelő, ahogy nagyon jól szerepel a Flickr is. Az egyébként inkább márkaépítésre és pr-ra felhasználható fotómegosztó kiemelkedően elöl van a találati listákban.

Egy kampány során az a legfontosabb, hogy helyes használjuk ezeket az oldalakat, egymással párhuzamosan, mert így lehet elérni, hogy az márka egyre több helyen szerepeljen a közösségi oldalakon.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Bill Gates vagy Steve Jobs?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés