A Facebook alapján X-Faktort néznek és csokit esznek a magyarok

Szerző: digibiz Forrás: imagefactory.hu

Címkék: Facebook | Facebooker | ImageFactory

2010.
11.18.
11:22

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az ImageFactory által készített Facebooker adatai alapján a múlt héten az X-Faktor csoportjaihoz csatlakoztak a legtöbben, illetve a Milka csokoládé oldalaihoz, ami a legnépszerűbb márka jelenleg. Ugyanakkor még csak három olyan csoport van, aminek sikerült átlépnie a 200 ezres határt.

Az ImageFactory által készített Facebooker oldalon a Facebookon legnépszerűbb termékeket, márkákat és csoportokat listázza. Gyorsjelentésük alapján a múlt héten a Túró Rudihoz csatlakozva újabb két magyar oldal lépte át a 200.000-es taglétszámú határt: az I ♥ ALVÁS, és a Showder Klub oldala.

A kereskedelmi csatornák tehetségkutató műsorai közül nem csak a hírversenyt nyerte meg az X-Faktor, hanem a Facebookos rajongói oldalaihoz is jóval többen csatlakoztak mint a Megasztárosokéhoz. Közülük is Király L. Norbert oldalának rajongói gyarapodnak a leggyorsabban, voltak olyan napok, amikor 6000 fő csatlakozott hozzá, összesen 33 445 taggal számlál többet mint az ezt megelőző héten és ezzel vezeti a Heti Lájk listát.

A brandek közül a Milka csokoládé volt a legerősebb, ugyanis 16 366 új rajongót szerzett a múlt héten. Nem vet túl jó fényt az iWiW-re, hogy Az iwiw az szar elnevezésű csoport a 10. helyen áll, a múlt héten több mint tízezren csatlakoztak hozzá. 

imagefactory



    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés