A Burberry rekordot döntött a Facebookon
Szerző: digibiz Forrás: Deluxe.hu
A luxusdivatmárkák közül a Burberry tudhatja maga mellett a legtöbb Facebook-felhasználót. Több mint 3 millióan lájkolták az oldalt, ezzel a Burberry rekordot döntött a Facebookon. Nem sokkal később azonban a Gucci is átlépte a hárommilliós küszöböt.
Egy évbe telt elérni az egymillió rajongót, ezután már csak fél év volt a következő millió, egy hónappal később már 3 millióan lájkolták az oldalt - írja a Deluxe.hu. Ha a trend folytatódik, fél év múlva már Lady Gaga népszerűségére is törhet a Burberry, az énekesnőnek több mint 23 millió rajongója van a közösségi oldalon. Persze nem folytatódhat sokáig ilyen ütemben a növekedés.
Christopher Bailey, a márka kreatív igazgatója a különleges alkalomból egy illusztrációt készíttetett, ami egyszerre idézi meg a karácsonyt, és ünnepli a facebookos rajongókat. A vállalat egyik alelnöke szerint a Burberry már nemcsak egy divatcég, hanem egy jól menő médiavállalat is. Tartalmat, új élményeket gyártanak a rajongóknak.
Azért azt hozzá tennénk, hogy a Gucci nagyon a Burberry nyomában van és már ők is átlépték a 3 milliós küszöböt.
Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!
Legolvasottabb
Legfrissebb
- Keresztbe tett az EU a szélessávú internet fejlesztésének 2013. február 13., szerda
- Egyre több az internetes SuperBowl rajongó 2013. február 4., hétfő
- Sikerrel indul el a Megaupload utódja 2013. január 21., hétfő
- 4 milliárd dollár mobil hirdetésre 2012. december 19., szerda
- Beadta a derekát az Apple, itt a Google Maps iPhone-ra 2012. december 13., csütörtök
- Sportolók, sztárok és szerelem a leggyakoribb keresések között 2012. december 11., kedd
- 20 éves az sms - vajon mi a jövője? 2012. december 3., hétfő
- Javított a Facebook 2012. október 24., szerda
- Honnan érkeznek a világ spamjei? 2012. október 18., csütörtök
- A Zynga szerint nem szeretnek fizetni a játékokért 2012. október 8., hétfő
Hírlevélre feliratkozás
Vatera vagy Teszvesz?
Mekkora az online adózási söralátét?
A kormányfő által még a kampány során használt söralátét-hasonlat éppen azt az attitűdöt fejezi ki, amiről a - törvénytisztelő - állampolgár az adózás kapcsán álmodik: ha már adózni kell, járjon ez a legkevesebb macerával. De vajon hogyan váltak be azok a kezdeményezések, amelyek az adózás egyszerűsítését hivatottak szolgálni, és mi a helyzet a kormányváltás időszakán átívelő, hasonló célú projektekkel?
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak