A bukott MySpace alapító tanácsokat ad a Google+-hoz

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: MySpace | Google

2011.
07.28.
15:06

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Googel Plus indulásakor már nem olyan volt a helyzet mint például a MsSpace idejében. Az első felhasználók nagy része fejlesztő, programozó, akik folyamatosan kritikával, tanácsokkal látják el a fiatal közösségi oldalt. A Google Plus készítőinek ezekből az ötletekből kell kiszűrniük a hasznos információkat.

Tom Anderson a Myspace alapítója a Techcrunch.com-on publikálta a Google+ fejlesztőinek szánt tanácsait. Anderson nyilván sokat gondolkodott az elmúlt években azon, hogy ők hol rontották el, hiszen az általa alapított MySpace-t, amelynek több évnyi előnye volt az online közösségi piacon, hihetetlen sebességgel semmisítette meg a Facebook.

 
 
Anderson összeszedte, a visszajelzésekből, és a gyors népszerűségből hogyan lehet hasznot húzni.
Szerinte a legfontosabb, hogy figyeljenek nagyon oda az újságírók, ízlésformálók, hírességek véleményére. Ez nem azt jelenti, hogy az átlag felhasználók visszajelzéseit hagyják figyelmen kívül, de nagyon fontos, hogy tisztában legyenek azzal, mit mond az említett triumvirátus, hiszen az nagyban befolyásolja az átlag felhasználók hozzáállását. 

Másodszor, szem előtt kell tartani a felhasználók biztonsági elvárásait, hiszen a közösségi oldalakkal kapcsolatban mindig ezzel van a legtöbb probléma. Egyértelművé kell tenni, milyen inormációk nyilvánosak, és a Google többi szolgáltatásában meglévő tartalmaink hogyan kapcsolódnak össze a Google Plus-szal, valamint ha megosztunk valamit, az hogyan terjedhet tovább, és kik láthatják. Az adatvédelem fontos terület, amire vigyázni kell, a sajtó emiatt szedte szét korábban a MySpace-t is.
 
Harmadszor, össze kell gyűjteni minden adatot, amit a Google Plus-ból ki lehet nyerni, és úgy kell azokat őrizni mint valami kincset. Hiszen a későbbiekben sok mindent ki lehet ebből szűrni a továbblépéshez. A Facebook például nagyon jó volt abban, hogy kielemezze a statisztikákat és olyan lépéseket tegyen ezek alapján, amelyek a használat növekedéséhez vezettek, felismerték, miért maradnak náluk a felhasználók.
 
Negyedszer, a Google-nek célszerű lenne alkalmazni a világ legjobb termékmenedzsereit, tervezőit, amiben a kereső óriás eddig nem volt túl erős. A Google-nek megvan a kellő fejlesztői csapata, tehetsége, de a közösségi média területén még gyerkecipőben járnak. A technikai tudás pedig nem feltétlenül elég a sikerhez.
Ötödször pedig, a legfontosabb, hogy kell egy ember aki összefogja az egészet. Valószínű, hogy a Google-nél már megvan az a vezető, aki irányítja, irányíthatja a Google Plus-szal kapcsolatos folyamatokat. Neki kell meghoznia a főbb döntéseket, mer ta fejleztők enélkül széthúzhatnak, és lassabban tudnak reagálni a kihívásokra.

Anderson mindenesetre úgy látja a Google Plus jó szolgáltatás, ő maga is használja, sok kedvező lehetőség van benne. Viszont vannak területek amelyek még kidolgozatlanok, zavarosak, és amelyeken javítani kell, mielőtt az átlag felhasználók tömegei elérik a közösségi oldalt. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

ADSL vagy mobilnet?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés