80 millió dolláros veszteség a Viacomnál

Szerző: digibiz Forrás: Clickz.com / FinancialTimes.com

Címkék: Viacom | Hulu

2011.
02.08.
15:56

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Viacom ismét szerződést kötött a Hulu-val. A korábbi szerződés felélesztésének elsődleges oka az lehetetett, hogy a Viacom folyamatos veszteségről számolt be. A jövőben mind a Hulu hirdetési bevételéből, mind az előfizetői díjból részesülni fognak.

A Hulu új partner szerződést kötött a Viacommal, ami visszahozza a szórakoztató óriás programjait a webes videó nézőknek - ám legtöbbjük csak a Hulu előfizetőinek lesz elérhető. Elsőként a The Daily Show-t és a The Colbert Report-ot lehet majd ingyen nézni. Az üzlet anyagi oldalát nem hozták nyilvánosságra.         
          
A Viacom - amely a Paramount Pictures és az MTV Networks tulajdonában áll - bevételei 5 százalékot csökkentek az első negyedévben 3,83 milliárd dollárra, mert egyre kevesebb DVD-t lehet eladni, visszaesett az otthoni mozizás. Összességében a nettó bevétel 610 millió dollár lett ebben a negyedévben, ami egy évvel korábban még 694 millió dollár volt.

Az MTV, a Comedy Central, vagy például a VH1 csatornák a Hulu Plus csomagba kerülnek, amelyek a premier után 21 nappal lesznek elérhetőek. A Hulu Plus 2000 vagy még több műsort fog feltölteni a Viacom könyvtárából a következő héten.

 2010 márciusában a Hulu elvesztette a Viacom tartalmának nagy részét, mert nem tudtak megegyezni a következő két évről szóló szerződés részleteiről.

 A ComScore szerint decemberben 172 millió amerikai internet használó nézett online videót, átlagosan 14,6 órát nézőnként. A Hulu az utolsó helyen állt 25,5 millió nézővel, míg a Google-nek 144, 7 millió nézője volt, a Viacom Digitalnak pedig 45,8 millió, ami csak az ötödik helyre volt elég.
 Mindazonáltal a Hulu hozta a legtöbb hirdetést a nézőknek, átlagosan 47,1-t decemberben.

 A Hulu vezérigazgatója, Jason Kilár szerint a Hulu Plus előfizetésnek 2011-ben több mint 1 millió előfizetője lesz, ami havonta 7,99 dollárba kerül. Így másoknál többet tudnak majd fizetni a tartalmak tulajdonosainak.

 A Viacom vezérigazgatója, Philippe Dauman elmondása szerint részesednek mind a hirdetési bevételekből, mind az előfizetői díjakból. A megállapodás mindkét fél számára jó üzlet. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés