80 millió dolláros veszteség a Viacomnál

Szerző: digibiz Forrás: Clickz.com / FinancialTimes.com

Címkék: Viacom | Hulu

2011.
02.08.
15:56

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Viacom ismét szerződést kötött a Hulu-val. A korábbi szerződés felélesztésének elsődleges oka az lehetetett, hogy a Viacom folyamatos veszteségről számolt be. A jövőben mind a Hulu hirdetési bevételéből, mind az előfizetői díjból részesülni fognak.

A Hulu új partner szerződést kötött a Viacommal, ami visszahozza a szórakoztató óriás programjait a webes videó nézőknek - ám legtöbbjük csak a Hulu előfizetőinek lesz elérhető. Elsőként a The Daily Show-t és a The Colbert Report-ot lehet majd ingyen nézni. Az üzlet anyagi oldalát nem hozták nyilvánosságra.         
          
A Viacom - amely a Paramount Pictures és az MTV Networks tulajdonában áll - bevételei 5 százalékot csökkentek az első negyedévben 3,83 milliárd dollárra, mert egyre kevesebb DVD-t lehet eladni, visszaesett az otthoni mozizás. Összességében a nettó bevétel 610 millió dollár lett ebben a negyedévben, ami egy évvel korábban még 694 millió dollár volt.

Az MTV, a Comedy Central, vagy például a VH1 csatornák a Hulu Plus csomagba kerülnek, amelyek a premier után 21 nappal lesznek elérhetőek. A Hulu Plus 2000 vagy még több műsort fog feltölteni a Viacom könyvtárából a következő héten.

 2010 márciusában a Hulu elvesztette a Viacom tartalmának nagy részét, mert nem tudtak megegyezni a következő két évről szóló szerződés részleteiről.

 A ComScore szerint decemberben 172 millió amerikai internet használó nézett online videót, átlagosan 14,6 órát nézőnként. A Hulu az utolsó helyen állt 25,5 millió nézővel, míg a Google-nek 144, 7 millió nézője volt, a Viacom Digitalnak pedig 45,8 millió, ami csak az ötödik helyre volt elég.
 Mindazonáltal a Hulu hozta a legtöbb hirdetést a nézőknek, átlagosan 47,1-t decemberben.

 A Hulu vezérigazgatója, Jason Kilár szerint a Hulu Plus előfizetésnek 2011-ben több mint 1 millió előfizetője lesz, ami havonta 7,99 dollárba kerül. Így másoknál többet tudnak majd fizetni a tartalmak tulajdonosainak.

 A Viacom vezérigazgatója, Philippe Dauman elmondása szerint részesednek mind a hirdetési bevételekből, mind az előfizetői díjakból. A megállapodás mindkét fél számára jó üzlet. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

A tévés rendelésé a jövő

A telefonos ételrendelés leáldozóban van, az internetes fölfutóban, de úgy tűnik, a táplálkozási lánc vége mégsem a számítógép lesz, hanem a tévékészülék. Az erre épülő rendelési módszer majdnem startra kész, már csak egy lépés, és távirányítóval kérhető majd házhoz a pizza. Erről és ehhez hasonló fejlesztésekről beszélgettünk Perger Péterrel, a NetPincér.hu ügyvezetőjével.

Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés