7 dollárért bárki hirdetheti Facebook posztját

Szerző: digibiz Forrás: cnn.com

Címkék: Facebook

2012.
10.04.
15:55

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Új funkciót vezetett be a Facebook, amivel az oldalakhoz hasonlóan, a felhasználók is előtérbe helyezhetik saját posztjukat.

Az újdonság hatására, ha úgy dönt a felhasználó, hogy hajlandó pénzt áldozni rá, akkor hirdetheti bejegyzését, amely így a barátai falán az első helyen, kiemelten fog megjelenni. Így garantáltan nem kerüli el senkinek a figyelmét. 

A funkciót egyelőre csak az Egyesült Államok felhasználóinak kis csoportjánál érhető el. Ők körülbelül 7 dollárért cserébe helyezhetik előtérbe fotóikat, bejelentéseiket. Az indulásról szóló blogbejegyzésben egy jegyespár látható, akiknek fotója alatt megtalálható a Like gomb, a Comment és a Share mellett a Promote is. A funkciót Új-Zélandon tesztelték májusban, majd 20 ország néhány felhasználójára is kiterjesztették. 

Azt nem árulta el a közösségi hálózat, hogy jelenleg Amerikában hányan tudnak élni a lehetőséggel, csak annyit mondott, hogy a felhasználók kisebb csoportja éri el az újdonságot, azok akiknek 5000-nél kevesebb ismerősök van. 

A Facebook a jelenlegi élesítést is "tesztként" definiálja, és ha nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, akkor törlik, csak úgy mint korábban a Krediteket, a Grouponhoz hasonló Deals-t. 

A Facebookon már régóta megtalálható volt a posztok hirdetésének lehetősége, ám eddig csak az oldalak élhettek vele. Az újítás lényegében egy kísérlet a közösségi oldal részéről arra, hogy vajon milyen nagyságrendű plusz bevételhez tudna jutni általa. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés