4 milliárd dollár mobil hirdetésre

Szerző: digibiz Forrás: Mashable

Címkék: hirdetés | mobil | Facebook | Twitter

2012.
12.19.
16:03

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Egy kutatás szerint év végére az Egyesült Államok mobil hirdetésekre fordított költése eléri a 4 milliárd dollárt, aminek nagy részét a Facebook és a Twitter teszi ki.

Az eMarketer a hét elején hozta nyilvánosságra év végi mobil hirdetési
előrejelzését, amelyből kiderül, hogy idén a Facebook mobil hírfolyama és a
Twitter promóciós lehetősége a piac igazi hajtóereje.

Év végére várhatóan a mobil hirdetési költés eléri a 4 milliárd dollárt,
ami 180%-os növekedést jelent 2011-hez képest. Ez különböző mobil hirdetési
termékeket foglal magába, így például a telefonos és táblagép eszközöket, a
keresési, display és üzenetküldő hirdetéseket.

Várhatóan a Facebook önmagában eléri a 339 millió dolláros költést, amely a
mobil hirdetési piac 18,4%-át fedi le. Ugyanakkor a Twitter 134,9 millió
dolláros hirdetés bevételt generál idén, így magáénak tudhatja az amerikai
mobil hirdetési piac 3,5%-át, a display piacnak pedig a 7,3%-át. Az
előrejelzés szerint mindkét felület megelőzi az Apple-t, amely a display
hirdetési piac 6,7%-át szerzi majd meg december végére.

A Google még mindig domináns szerepet tölt be, amely 56%-os részesedéssel
vezeti a piacot.

2013 várhatóan még erősebb év lesz mobil hirdetések szempontjából. Az
eMarketer előrejelzése szerint az amerikai költés eléri majd a 7,19
milliárd dollárt, 2016-ra pedig a 20 milliárdot.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Torrent vagy iTunes?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés