25 millióan az online filmkölcsönzőben

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Netflix

2011.
07.26.
10:14

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A második negyedév zárásának eredményei szerint a Netflix elérte a 25 milliós felhasználószámot, és mind a bevételek, mind a nyereség terén rekordokat döntöttek. Azonban emelniük kellett az árakat, ami miatt a következő időszakban nem lesz könnyű ugyanezt az eredményt tartani.

A Netflix, online filmkölcsönző 1,8 millió új felhasználót szerzett az elmúlt hónapokban, a nettó profit 68 millió, a teljes bevétel pedig 789 millió dollár volt. Mindkét eredmény rekordnak számít a cég történetében, amely mostanra offline videó és dvd tékából a legnagyobb streaming szolgáltató lett. 

A Netflix arról számolt be, hogy a streming-only előfizetési rendszerük sikeres lett, az új felhasználók 75 százaléka erre iratkozott fel, tehát a későbbiekben is arra ösztönzik majd a felhasználókat, hogy ezt a szolgáltatást válasszák. Főleg mivel a DVD küldő részlegük eredményei már nem növekednek és a felhasználók sokkal inkább igánylik a streaming lehetőségeket. 

Azonban ezt az átmeneti időszakot még nem érintette a közelmúltban végrehajtott áremelkedés, aminek eredménye majd csak a harmadik negyedben látszódik majd. A Netflix ugyan nem akarja elégedetlenné tenni felhasználóit, de szolgáltatásaik színvonalának fenntartása miatt úgy érezték a cégnél, hogy az áremelés szükséges volt. A következő negyedévben fejleszteni akarják rendszerüket, és még szélesebb skálán kínálnának stream-elhető anyagokat a regisztráltaknak. 

A várakozások szerint lehet ugyan kisebb visszaesés a felhasználók számában, de ettől még elérhetőnek tartják, hogy a Q4-re elérjék az egymilliárdos bevételt. Ebben egyébként segítségükre lehet az, hogy el akarnak indítani egy a Facebook-ba integrált alkalmazást. Ez azonban Amerikában nem lesz egyből használható jogi okok miatt, így Kanadában, vagy Dél-Amerikában bízhatnak a sikerben. Piaci pletykák szerint hamarosan megjelennek Európában is. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés